آخرین به روز رسانی۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن پشتیبانی : ۴۴۰۳۴۷۰۵ – ۰۲۱ تلگرام: ۰۹۳۵۲۴۲۷۶۳۱

* ارسال سفارشات با پست به سراسر ایران و ارسال رایگان برای تمامی سفارشات بالای 500,000 تومان *

قلم نانو تشکیل شده ازحدود ۱۵۰۰ آنیون منفی و ژرمانیوم و  ۳۵ نوع ماده معدنی که با تکنیک های مهندسی در دمای بالا به این شکل درامده است .انرژی ایجاد شده در ساختار این قلم به طور خاص باعث تغییر ساختار مولکولی مایعات و هیدروژنی شدن بیشتر آن می شود که باعث طعم بهتر و افزایش عمر مفید خواهد شد. اگر قلم نانو در یخچال قرار داده می شود، فرکانس انرژی نانو در یخچال نفوذ پیدا می کندو مایعات و گوشت و سبزیجات و میوه طعم بهتر و ماندگاری بیشتری خواهند داشت مانند تجدید زنجیره مولکولی شبیه به آنچه در آب چشمه طبیعی سالم یافت می شود.

فواید قلم نانو :

به خاطر تغییر در ساختار مولکولی که در مایعات می گذارد باعث می شه مایعات طعم بهتری داشته باشند.به عنوان مثال،باعث تغییر طعم هر شراب ، الکل، قهوه ، چای یا آب میوه، می شود وهر غذایی که با استفاده از آب کاتالیز شده با قلم نانو تهیه بشه مزه بهتری خواهد داشت.

 در هنگامی که غذا یا دارو با آب در مجاورت قرار گرفته با قلم نانو  ترکیب می شود ، جذب  مواد مفید آن غذا یا دارو را افزایش می دهد و بدن می تواند اکسیژن مایع به سرعت جذب، و باعث بهبود عملکرد ارگان های داخلی و اضافه شدن سطح  انرژی خون شود و این فایده مهم است برای ورزشکاران و کارگران که نیاز به حفظ سیستم ایمنی بدن خودمی باشندو تحت فشار فیزیکی هستند.

 نوشیدن آب  نانو، سطح اکسیژن خون را افزایش دهد و این می تونه با یک نمونه برداری ساده خون دیده بشه و بدن می تواند دیگر مواد معدنی ضروری را از آب نانو برداره. این آب می تونه زباله های سلولی از قبیل کلسترول و کلسیم اضافه رو دفع کنه و باعث بهبود اجابت مزاج و حل کردن سنگ کلیه، کاهش سطح کلسترول و سم زدایی از بدن بشه و مواد معدنی مانند کلسیم به اندازه نیاز برداشته می شه و همچنین باعث رشد  بهتر و سرعترمو و ناخن شود  و همچنین افزایش مقاومت پوسیدگی دندان شود .همچنین در درمان ناراحتهایی زیر بسیار مفید است:

درد مزمن — آرتروز — کمر درد — میگرن — سردرد — گردش خون ضعیف — عفونت — صدمات — مشکلات خواب — درد عضلات — سوء هاضمه — تورم — آلرژی — افسردگی — بی حالی — بیماری های پوستی — درد دوران قاعدگی .

وحتی می تونه بر روی صورت و بدن استفاده شود برای دوباره جوان کردن پوست، و اکسیژن رسانی و گردش خون بر زیر پوست .

چگونه این قلم را می شود آزمایش کرد:

این قلم توسط  پزشکی به نام استیون اینگونه آزمایش شده است که :

روش اول :گریپ فروت و پرتقال در مجاورت قلم نانو شیرین تر شده است

روش دوم : یک لیمو را به دو نیم کنید و در دو صفحه قرار دهید یکی را در مجاورت قلم نانو قرار دهید بعد از مدتی هر دو نیمه را بچشید .

روش سوم : مقداری نمک در ظرفی بریزید و سپس قلم نانو را در مجاورت نمکها قرار دهید بعد از مدتی نمک طعمش کمتر و کمی شیرین می شود.

تست میزان آنیون منفی قلم نانو

 توجه: قلم نانو فقط شکل ظاهریش شبیه به قلم است و جنبه استفاده نگارشی ندارد فقط به این دلیل به این شکل ساخته شده است تا بتواند همیشه همراه هر فردی باشد .

قیمت :۷۸,۰۰۰ تومان

افزودن این کالا به سبد خرید

آخرین دیدگاه‌ها